25 juni

.. ja om exakt två månader sitter jag nu på Island och är förväntansfull över hur mina närmaste två månader ska bli.. men nu sitter jag här hemma i det blå huset i soffan i vardagsrummet, vaknade helt på fel sida idag hmm undra vad det kan bero på?.. Kan ju säga att dagen igår blev ju absolut inte som jag tänkt mig och jaa en aning besviken klart men va fasen det är väl så här det brukar bli??..

Konstigt att alla mina sagor har annorlunda början men slutar ungefär på samma sätt varje gång, vad gör jag för fel?  Jag vet inte och jag tänker inte deppa ihop för det, men klart tråkigt är det ju alltid.

Eftersom gårdagen var som den var tänkte jag att jag måste ta tag i mitt liv och har nu fixat ett CV som jag lagt upp på arbetsförmedlingen och manpower:P.. haha jaa vi får väl se om någon blir intresserad av mig, sökte oxå till reseledare i Alperna skulle ju vara lite roligt tänkte jag :).. men men vi får väl se om någon hör av sig..

Just nu har jag ju iallafall mitt sommarvikariat på Solgård, så vi får väl helt enkelt ta tag i denna dag först, ska röja ur diskmaskinen innan jag går till jobbet. Börjar klockan 12 idag och slutar inte förrän klockan nio ååå hatar så långa pass är ju såå drygt. men usch vad jag låter negativ, man ska ju vara glad för det mesta!!.. Jag brukar också kunna det men glädjen har denna dag inte hittat mig i soffan, i vardagsrummet i det blå huset..

Kommentarer
Postat av: a n n a

wow! va ska du göra på island?

2008-06-25 @ 22:53:13
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0