26 juni

Hela dagen igår trodde jag att det var Tisdag och idag ska jag då inte tro att det är onsdag för det är ju faktiskt torsdag, men jaa det blir så himla konstigt när man jobbar helgen och sen är ledig nån dag mitt i veckan. Men idag är det då iallafall torsdag och endast två arbetsdagar kvar till helgen, och efter helgen så drar vi! :).. Om folk inte har märkt det än så längtar jag som fään för jag är i behov av lite sol och mycket glädje och jag vet exakt vart jag kan finna det..

Ja och vad ska man göra av denna dag då?.. Har redan gjort en del bra saker faktiskt, vaknade vid tio och sen tog jag på mig lite promenadkläder och gick faktiskt ut och gick en halvtimme. ganska gött var det innan frukost med bara mig själv och min MP3 i öronen :).. Tyvärr har jag ingen musik på datorn så jag har väl lyssnat på samma musik snart i ett år men jag överlever väl :).. Börjar sedan jobba klockan 16 idag ganska gött, jag hade ju hoppats på fint väder idag så att man kunde solat men icke sa nicke det blev inget med det och regnet vräker ner som vanligt:S.. Jag blir så trött på detta asså..
Blir väl att man får laga lite mat sen med men har verkligen inget fantasi, någon som har ett litet tips på en god maträtt som går snabbt och lätt att laga?..  Nepp nu ska jag hoppa in i duschen sen får la man tvätta lite som vanligt, jag fattar inte var all denna tvätt kommer ifrån?!?! Jag får väl börja använda engångskläder eller nått..

och ja förresten om man tänker på att det är den 26 juni nu så är det bara två månader kvar tills vi har första arbetsdagen på Island och bara exakt fyra månader kvar tills vi åker hem. men nu var det väl så att man skulle ta en dag i taget va?..

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0