29 juni.

Imorgon drar jag å ÄÄlin iväg:).. fy fäään va gött det ska bli eller ja egentligen har jag nog inte fattat det än för jag har inte börjat packa eller nånting, känns en aning oplanerat men, bikini och solkräm räcker väl sen löser det sig av sig själv;).. ska iallafall bli skönt och komma iväg lite å sen så kommer vi ju få se ett antal flygplatser imorron åå jaa det kan ju vara trevligt...

Igår blev det då en massa dejtande och det var mycket trevligt måste jag säga. att sitta där ute på altanen å ha det gött med en öl och grillat framför sig:).. Blev en liten fika på Svenljunga turistbyrå idag med mkt trevligt måste jag säga :)..

Vad som sker denna dag är då att jag ska försöka få ihop en bra packning och inte glömma något viktigt, har ju skrivit en lapp men det är inte alltid det hjälper.. Sedan kommer Linda hit vid halv fem tiden och vi ska ta en springtur idag igen, hoppas att det känns bättre idag än vad det gjorde i fredags men det är väl knappast troligt så mycket som jag har ätit denna helg :S.. fattar inte ens att man har plats för så mycket strunt i den lilla magen..

Men men nu är det ju söndag och jag tycker att denna helg blev lyckad även fast den inte riktigt blev som planerat, och jag struntar nu i folk som struntar i mig!..



Kommentarer
Postat av: Zuzii

Heta, trevliga dejter måste jafg säga;) Ha de underbart i portugal!!! See yaa:D Pusss

2008-06-29 @ 13:32:10
Postat av: Anonym

desamma

2008-06-29 @ 16:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0