9 juni.

Denna dag blev brutal redan innan jag hann att vakna, när klockan ringde märkte jag nämligen att näsan var som en kran av blod! :S.. hur fasen kan det ske när man sover? Jag fick helt enkelt springa ner till duschen det första jag gjorde orka vara så aktiv klockan halv åtta på morgonen!!..

Åkte iallafall till skolan vid niotiden, mötte upp flickorna och började städa skåpet såå jaa nu är det helt tomt:S.. känns mkt konstigt men ändå ganska skönt.. När det var städat och klart gick vi och tog oss en liten frukost och för att sedan vänta tills klockan blev tillräckligt mycket så att man kunde åkte till Borran :)..

Susie, MLi och jag tog tåget och var riktigt shoppingsugna trots denna värme:P.. ja å MLi hade oxå missbedömt vädret en aning så vi fick helt enkelt gå till H&M och köpa något svaligare.. Köpte ett linne och sedan blev det några till och till slut hade jag shoppat alldeles för mkt igen:S.. förstår inte hur detta kommer sig.

Min älskade kamera har gått sönder ännu en gång vilket är mycket tråkigt i dessa tider när man verkligen skulle vilja ha den. Eller så får man öppna plånkan och köpa en ny..vilket inte är så roligt..

Nu måste jag städa upp här lite innan mammi kommer hem och sedan blir det möte på jobbet och få träffa alla nya timvikarier..

Ha´t bra!!

// Mööt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0