början på något nytt..

oj vilken dag, började klockan sju imorsers kan ju inte direkt säga att jag var pigg när jag kom dit men det gick helt okej, allt flöt på mycket bra och dagen gick väldigt fort tills klockan blev ungefär halv fyra åå sen gick klockan väääldigt segt:P.. vet inte hur många gånger jag tittade på den egentligen..
 Är väl en aning trött nu, men nu får det var slut på de här slöigheterna så om ca en timme kommer linda och vi ska ut och springa en liten runda:) gött för det var mycket länge sedan sist.. Bara man inte tappat allt för mkt kondis:P. men vi löser la de..

Jaoo sen vet jag inte så mkt mer vad som händer till kvällen, hoppas på att pappsen är och hämtar reservdelar till bettan nu så att hon snart blir frisk igen :) Har saknat skrutten länge måste jag säga:P..

Nepp ska ta mig en lite powernap så att man orkar springa sen:)..

Ha de gött!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0