busigt

07.25 ringde klockan idag. 8.05 kom carrisen och hämtade mig.. möte med socialförvaltningen stod det på schemat, har du hört något så tråkigt nån gång?. Nej skulle inte tro de, blev ju inte bättre av att hon som prata drog ut på det sista ordet i varje mening så man trodde hon hade fastnaaat.. Skulle iallafall hållt på till 12 men nej vi orkade helt enkelt inte mer när vi hade suttit där i två timmar så vi smög ut lite käckt och fick sista timmen betald iallafall :).. de e braaaaa..

Vad som återstår av dagen är väl bara roligheter får vi hoppas, ska laga mar nämligen spgetti och köttfärsås och ja jag vet det är inte så avancerat men det smakar lixom olika nästan varje gång man gör det, vilket är lite spännande med den maträtten:P.. ja knasig jag vet.. Sen blir det väl en lite kopp kaffe i Överlida vad det tänkt på eftermiddagen, hår fått lånat bilen av Mikael och Therese haha jaa jag får se om jag kommer fram:P..

Ska väl tvätta lite med sen, konstigt nog blev det lite tvätt varje dag:S.. då är det bäst att tvätta lite varje dag så att man tar lite i taget :)..

Ha en go dag!!

//Mööt

Kommentarer
Postat av: MLi

Hoppas du fick en mysig stund i Överlida :)

2008-06-17 @ 21:26:46
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

haha, håller verkligen med om att köttfärsåsen liksom smakar lite olika varje gång----spännande, right? fnissar



och du... var dööööösugen jag blev på kaffe! mums alltså en RIKTIG kaffe, sån häringa äckliga j*la automatkaffe på jobbet dricker jag och håller för näsan typ, men vad gör man ;-)

2008-06-18 @ 07:12:27
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0