car wash

jaoo, blev 20 årspartaj igår då. jaa mkt trevligt var det kom dit vid halv tio tiden och ja vi låg väl lite efter så vi satte igång, dansade lite och fick igång festen:).. Spelade lite fotboll och träffade nytt folk mycket trevligt :)..Drog in till stan någon gång på kvällen när jag redan hade tappat tidsuppfattningen, vi drog till tonic och där fick jag mig en Lennart mm beesta drinken... haha jaaa sen ville folket hem och jag hängde på.. MLi kom in till stan oxå det var roligt och nästan lite tur att hon kom och fick i mig lite mat, rullen satt fint där :P..

Söndag idag vaknade upp vid tiotiden, drack lite vatten käka en smörgås och gick ut i solen :).. mm vilket heerligt väder, men blev lite rastlös så jag tvättade bilarna även den röda, vilken jag har fått körförbud på enligt min pappi, stötdämparna är helt enkelt paj och ja jag kommer att sakna den, hoppas att det fixar sig snaart!.

Nu blir det köttfärssås och spaghetti mmmm gottigt!

// Mööt

Kommentarer
Postat av: MLi

Jag komemr med sakna bettan, vilken bil ska nu vara flumbilen?

2008-06-08 @ 19:40:25
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0