en spann flera spänner!

Tisdag och endast två dagar kvar... Har tillbringat förmiddagen i kinna med Mammsen. vi åkte först till Visko fick äntligen ett par nya gladiatorskor :).. sen blev det lindex köpte en ny rosa tröja som jag tappade på Lygnevi förra veckan det var braa.. å så skulle jag ju då få tag i en ny kamera eftersom min hade gått sönder... jag hittade en :).. weei ska snart testa den..  Fast tyvärr så funkar min gamla igen, jag förstår mig inte på den :S..  men den får la va partykameran i framtiden då eller nått:P..

Ikväll blir det väl att titta på fotbollen hoppas att Sverige vinner, jag tippar att det blir 2-1 till Sverige och anders svensson gör mål :).. men vi får la se.

För övrigt var jag på jättebra humör  innan idag och att morgondagen med klädning av lastbilen hade ordnat sig men nu när jag kom hem och det gamla kameran fungerade igen var det genast mycket tråkigare och humöret sjönk.. men men om man ska se det positivt så har jag ju en ny kamera när den andra pajjar igen :P..

Ja ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0