Endast en sak kvar nu.

Balen igår var så perfekt man kan tänka sig. eller ja det var väldigt väldigt varmt men det gjorde inte så mycket det var iallafall kul:).. Är ju inte varje dag man får känns sig så fin:).. Kommer bilder sen när jag har laddat kameran igen..

Kom väl i säng strax efter fem igår och tror jag somnade innan jag nuddade kudden, götta.. Vaknade runt tolvtiden i morses inte helt utvilad men tänkte att det var lika bra att gå upp, håret såg fortfarande fixat ut med pärlor och löshår. Vilket var vääldigt svårt att få ut idag och hade en liten stund tanken på att raka av allt hår, men de skulle ju vara lite tråkigt så jag besparade mig det besväret:P

Resten av dagen blir väl lugn hoppas jag och så är det såklart Grey´s Anatomy ikväll med;)...

ha de gött!

// mööt


Kommentarer
Postat av: Eva

Du var såå jättefin, både klänning och hår var perfect!! Bra att du hade kul sedan också. /Eva, Thereses mamma/Mikaels svärmor =)

2008-06-04 @ 20:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0