Grattis Pappa!

Måndag 2 juni ny vecka, blev aldrig av att jag gjorde den där förbannade uppgiften. orkade helt enkelt, har lagt ner skolan nu är inte ens en gnutta roligt längre.. Ska iallafall dit idag och få reda på vad jag får för betyg i engelskan. Tror det blir G men hoppas som sagt på ett VG:

Måste säga grattis till pappsen idag med!! GRATTIS! :D.. han fick presenten redan igår och han blev glad tror jag iallafall :)..

Ska keka lite frukost nu, sen går bussen vid elva till skolan, hoppas inte jag behöver vara där alltför länge har ju en del att fixa med här hemma då va.. Nämligen Balen imorron ..wihii hoppas på ännu en toppenkväll ;)..

Ha en bra dag!!

//Mööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0