Heja Sverige 6 juni.

Fredag och Svenska flaggans dag.. Igår blev det nationalfiande på Lygnevi, myck trevligt måste jag säga.. eller ja iofs kostade 180 kronor att gå in, jag tappade min älskade rosa tröja och Björn Rosenström är nästan kass men jag hade kul ändå :).. måste ju se det positiva i det hela eller hur?;)..

Vaknade upp vid tio tiden idag, eller ja man halvsov ju hela natten för vissa har ju som sagt en förmåga till att snarka vääldigt högt, men det är okej för mig:P..  Förferren hos scheelin blev mycket lyckad och vi hade lite så där småtrevligt som det alltid är med mina bästa små vänninor, dock saknade vi vissa. Synd att Malleballe inte fick gå ut, men vi ringde ju henne å jag hoppas att hon inte hade allt för tråkigt hemma:S..

Men ooops höll nästan på att glömma en viktig sak att förtella om, jo det var nämligen så här att lilla malin gunnarsson fick sin andra punka i sitt liv på bilen igår. Mycket passande mitt ute i skogen på väg till förferren i Hyssna. Hon ringde pappsen han kunde inte göra så mycket för han var i varberg. sedan var det brorsan som stod på tur men även han hade druckit och kunde inte hjälpa till.
Hur gör nu tre små blonda flickor? joo dom ställer sig vid vägkanten flinar lite lätt och vinkar och vipps stannar det en bil :).. weei och där var några trevligt människor och där bland fanns Björn (tror han hette så) och han kunde byta däcket! weeiiii :D.. Kvällen är räddad han bytte däcket, de tre små blonda flickorna hoppar in i bilen igen åker vidare mot en bensinmack och hoppas få lite hjälp med pumpning av det nysatta däcket men icke. De blev helt förolämpade och turken där inne kunde inte hjälpa till.. Dåååligt tänkte de tre små blonda flickorna och struntade i att däcket faktiskt satt lite löst och åkte vidare, och wihoo de överlevde och hade en mycket trevlig kväll trots allt! :D..

ja så så var det med det. nu ska jag keka frulle och sedan hinna med att äta middag innan arbetet börjar klockan 16.. usch å fy för att jobba idag men man får tänka på ekonomin :)..

Ha de!

//Mööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0