känslan är definitivt bra!

Jahapp, då satt man här hemma igen, undrande av vad det ska bli av lördagskvällen, hoppas att flickorna vill komma hit och grillar lite:)..

Igår vad det ju kusinträff i Skene, men först blev det springrunda med Linda sjuukt jobbigt var det men jag orkade ändå springa hela varvet å de va bra:).. Efter duschen åkte jag till Carolina sjukt hungrig, beställde en rulle och sedan åkte vi till Willys för att handla lite. och jaa ett bra tips åk inte till affären när ni är hungriga. Vi köpte massa kanelgifflar å godis å massa tjaffs usch å fy.. hämtade rullen på Napoli den var asgo:)..

sen blev det till att hugga in på godiset men man var väl inte direkt sugen men man käka lixom ändå å jaa sen va vi som två stora paddor där i soffan och orkade knappt röra oss och en känsla av att sista kanelgifflen snart är på väg upp igen.. Vi fick helt enkelt gömma undan godiset för en stund medan vi kollade på filmen.... Vi tittade på Stick it en ganska härlig film faktiskt:)..Sen va vi slappa å goa å chilla resten av kvällen gött.... '

Vi steg upp vid tio idag duktiga som vi är, sedan blev det färd till Kinnahult och trialtävling lillkussen cyklade nämligen idag, jag tycker han var duktig men jag försår mig inte riktigt på det där med poäng å sånt men de va ju kul å ha sett en tävling iallafall:P..

Nu ska jag börja packa! :).. Puss o kram


Kommentarer
Postat av: carro

HAHA, Malin: "ge mig ngt att spy i". så jävla bra! Han vann tillsut också, mkt bra av honom;)

2008-06-28 @ 15:31:29
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0