kvällen..

japp fick iallafall lämnat huset denna dag vilket man inte trodde innan, åkte till SVenljunga vid fyra tiden mötte upp MLi vid ICA köpte lite chips och dipp och lite jordgubbar som vi skulle äta sen :) mm gott var det!!.. Hyrde oxå en film kommer inte ihåg vad den hette och bra var den inte heller, man kom lixom aldrig in i den och hände inte så mycket heller så nej inget att rekomendera..

Ååå midsommar imorgon känns lite jobbigt alla vill till olika ställen, men blir iallafall lite grill i Espevik först sen får vi väl se om det blir Falkenberg som jag hoppas på :). men vi får se..

Har ju sagt hejdå till MLi nu hoppas hon får det bra men jag kommer att sakna dig gumman!.. Träffas ju inte förrän i oktober nu :S känns så konstigt alltihop bara, men men det löser sig, går ju att kommunicera på så många olika sätt nu för tiden :P.
Är hemma själv över helgen gött!.. slippa hålla på att tänka utan bara vara själv och ta det som det kommer lixom:P.. 

God natt!


kommer sakna dig flickan! <3

Kommentarer
Postat av: Derya

Jobbigt med många midsommarplaner? Men kul att ha massor att välja på antar jag :) .. glad midsommar!

2008-06-19 @ 23:11:06
URL: http://deery.blogg.se/
Postat av: MLi

Kommer sakna dig med Mööt! Hör av mig så ofta jag kan o hinner :) Pusssss

2008-06-20 @ 00:02:09
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0