Lörtag idag..



drog till Svenljunga efter jobbet igår när jag insett att det inte hände så mkt i Fritsla.. MLi mötte iallafall upp mig och sedan gick vi vidare mot Stefan där även massa andra människor som jag inte kände var. Vi satt iallafall ute en liten stund tills knotten kom och nästan bet sönder allt vad man är utrustad med..
Pajkarna kom iallafall fram till att det ville ut så vi drog till Lounge sju stycken var vi i en bil och MLi var chaufför, en mycket bra dessutom :).. Japp vi kom iallafall fram till Kinna där det var totalt dött, har nog aldrig sett så lite folk i kinna någon gång, Sveriges Nationaldag och allt men icke. Lounge hade inte direkt fullsatt om man säger så:P..

Dom blev lite hungriga och vi drog till Frölish.. jaoo där fick dom sin hamburgare och vi flickor köpte en liten frenchi mm smaskens;P.. jaja men eftersom inte Mark var så livat bestämde vi oss för att dra oss tillbaka mot Svenljunga igen. Och sen var den kvällen över.

Denna dag då, ja å MLi vaknade väl till liv någon gång vid tio, var duktiga gick upp och sen åt frulle. Körde bort bilen till Martin. Han kan man inte säga var lika pigg som vi så vi drog vidare mot torggrillen och köpte varsin twister :).. Ringde Simon dom hade iallafall gått upp så vi drog dit. Bakis som dom va men det var väl trevligt ändå, och till slut kom även Martin och vi bestämde oss för att åka och bada.

Jag fick köra eftersom dom redan hade börjat dricka igen, men det gick väl fint bara att jag inte hittar så bra där bortigenom men till slut kom vi iallafall fram till en liten sjö och det var väldigt fint där :).. Vi tog oss det första doppet för i år, kändes bra och det var inte lika kallt som jag hade föreställt mig :)..

men men måste iallafall att det har varit en mycket trevlig vistelse i Svenljunga även denna gång :)..

Ska hoppa in i duschen nu och sedan dras det iväg till Dalsjöfors och Pärlan som har partaj idag för att hon fyller år :).. Gratulerar!!

Ha en fortsatt bra helg! :)


//Mööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0