Lygnevi till kvällen

jaoo då va allt löst inför kvällen. först förferre hos Kvarnelin i Hyssna och sedan vidare på Sätila och Lygnevi :).. kommer bli vilt känner ja g på mig och jag har lagt vinet på kylning :).. Ett stort ack till Matilda som gör dagens goda gärning och ställer upp och kör. utan dig hade inte detta gått och jag är evigt tacksam:)..

Vid sjutiden kör jag mot kinna måste ta ut lite kontanter ut atomaten för tydligen så skulle inträdet kosta 180 kronor ikväll puhh de va dyyrt, hoppas verkligen det blir roligt nu! och att jag få bensinpengar av mina vänner annars så blir det jobbigt.. Ska försöka göra något med min klänning som jag ska ha ikväll nu den är lite för stor och jag måste lösa det på något sätt...

Jaoo men ha en bra kväll då!  Det ska iallafall jag ha :)

// Mööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0