Måndag - 16 juni

Måndag den 16 juni, första dagen på sommarlovet, eller har man sommarlov om man inte ska börja skola i höst, eller hade jag mitt sista sommarlov  i livet förra sommaren kanske? trist isåfall..
en ny vecka är det iallfall. för mig började den med en underbar dusch sen åkte jag å mamma och handlade mat.. Jag är ju nämligen vuxen nu och ska laga min egna mat, fast vore väl bra om man gick en kurs först..En kurs som säger hur man ska bete sig och hur man ska känna när man är vuxen..

Jobbet börjar klockan 15 idag, och nej jag tycker inte det är roligt att jobba där längre:S.. usch varför känner jag så här när jag ska tillbringa nästan all min tid på det där stället i sommar :S.. men jag får helt enkelt tänka på pengarna och alla roliga saker jag kan göra för dom å sen får jag väl helt enkelt tänka ut något nytt jag kan syssla med.. undra vad det skulle kunna vara..

Det har väl regnat ungefär precis hela dagen och tyvärr jag är trött på det.. tänk om det skulle vara strålande solsken och jättevarmt! Hade man klagat då med kanske? JA antagligen.. Men så är det väl man saknar inte det som är bra förrän man har förlorat det.. Och så är det väl med allt och inte bara vädret..

-men men ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0