midsommardagen..

japp igår var det då midsommarafton och som ni alla vet var denna dag väldigt oplanerad:).. jagade folk hela dagen för att dom skulle följa med mig och susie ner till Varberg men icke sa nicke så vi drog helt enkelt ner till Espevik själva.. Synd att ingen mer ville eller kunde följa med men vi åkte väl runt fyra och mötte upp ett par smått berusade föräldrar fick oss några goa skratt gick sedan till Majja för att grilla.. Hennes skolkkompisar var där som vi inte kände sen var det lite annat folk oxå, helt enkelt så kände vi oss lite utanför, grillade och bestämde oss sedan för att åka mot Falkenberg! :) jippie jag fick som jag ville till slut iallafall :P..

Efter lite felkörning körde vi in på en camping och skulle fråga om vägen, mötte några goa snubbar. dom tracka ner lite på bilen men berättade vägen så dom var snälla ändå:).. Anlände i Falkenberg vid nio tiden , gick runt lite, jag träffade ingen jag känner men Susie stötte väl på några så det var bara roligt.. till slut hittade vi till Beach House mötte Simon och co. och där satt vi helt enkelt hela kvällen tills det stängde vid ett tiden.. mycket trevligt måste jag säga :)..

Sen var ju frågan om vi skulle åka hem eller om vi skulle åka till Espevik och sova men vi bestämde oss för att köra ända hem till Fritsla var väl lika bra när vi ändå var på G.. Tog en sväng om Varberg hämtade upp Henrik och vi var på väg hem.. körde förbi donken men det var stängt.. så vi täntke att nej det fick inte bli någon burgare den kvällen inte så vi drog helt enkelt vidare.. sen stötte vi på en statoilmack gick in där.. Henrik och Susie köpte en hamburgare men jag var inte direkt sugen på det så det fick bli en älskvärd pingvingstång, en cola och en kopp kaffe :). satt fint och man var helt plötsligt väldigt upp i varv och resan hem gick fort och vi hade hur trevligt som helst! :)..  Ja så så blev den midsommaraftnonen var hemma vid fyra tiden men det är det väl värt:P.. synd bara att man hade druckit kaffe för mina ögon ville inte stänga sig utan jag fick helt enkelt ligga vaken men somnade väl till slut som tur var :)

Klockan ringde 11.30 imorses och det var bara att stiga upp och gå till jobbet helt enkelt, Susie åkte hem får väl se vad hon hittar på ikväll ;).. Har rast nu, vågar inte riktigt lägga mig i soffan för då blir man väl helseg och orkar inte med resten utav dagen..

Eftersom jag ändå inte har något att göra kan jag upplysa er om att det var nästan storm i Falkenberg igår och det yrde sand överallt och man tuggade strand hela natten nästan :P.. men klart det blir ju lite mysigare då med ;)..

Sammanfattningsvis får jag tacka Susie för vår härligt goa roadtrip på denna midsommarafton 2008 :).. Man ska helt enkelt ta det som det kommer och det blir bäst då!..  Lägger upp bilder när jag kommer hem ;)..

Ha en fortsatt bra midsommar :)


Kommentarer
Postat av: Susanna!

Haha jaaa!!! Vilken kväll de blev tillslut, har sand överallt:P Lång bit att köra men oj vilken trevlig afton de blev;) fniss... Blev inte som planerat ikväll men i morn tar jag mig nog en tripp nedåthalland igen;) Tjohoo:D Tack för en oerhört trevlig midsommar! Puss:D

2008-06-21 @ 18:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0