min dator och jag.

oj vilken dag det har varit, slappt som in i attan.. vaknade ju som sagt vid halvtolv, tog med mig datorn ner till köksbordet, åt lite frukost sen gick klockan och den blev typ två lagade mat vilket var ganska ambitiöst, åt den vid köksbordet och bordskavaljeren var fortfarande datorn och ja nu sitter jag här fortfarande, alltså har jag denna dag endast suttit vid en stol mittemot datorn medan jag gått runt lite i köket och tagit en dusch på toaletten :S.. vad ska det bli av denna människa??..

Allt har iallafall löst sig med Portugal nu:).. lyfter från landvettet 11.15 och anländer sedan i Faro på kvällen vid 20.10 efter att vi har mellanlandat både i Bryssel och Lissabon alltså ska vi resa hit och dit i hela Europa för att sedan ligga glassa på stranden i Albufeira en vecka :) det är det värt! Har ju tydligen fått ett litet boende med havsutsikt med :).. braa att man har kontakter ;).. får väl se hur glamoröst det är men vi har väl iallafall tak över huvudet ;).. 
 
Jag behöver inte ens gå ner och hämta bilen utan mamma kommer upp med den kan det bli så mycket slappare än det här??!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0