reisleiter..

Jahapp då var det Fredag, har varit och arbetat gick mycket bra idag, jobbade med Linda igen och då går saker och ting precis som det ska.. Hon kommer snart hit så ska vi vara lite hurtiga och springa en runda idag med.. Åt en j*kla massa chokladpudding innan den var mycket god men nu så ska den bort!!.. Sedan blir det kusinträff i Skene mycket trevligt ska det bli:).. 

Som sagt sökte jag ju lite jobb här i veckan och idag när jag kollade posten hade jag fått ett brev från alpresor, förväntade mig ett tack för din ansökan men inte då!.. Lilla Malin Gunnarsson ska åka till Österrike på Reseledarutbildning i november ser ni! Wihiiieee!!.. Nu blev jag genast mycket gladare och allt deppande i veckan är som bortblåst!!.. Hoppas bara på att Susie oxå får det så kan vi äga i Bad Gestein tillsammans:).. en mycket bra start på denna en lilla semester.. 

Nepp nu ska jag byta om och kolla så att det finns tillräckligt med batteri till MPtrutten..

Trevlig älg!..  

Kommentarer
Postat av: a n n a

jag ska till landet o slappa, ev en joggingtur också.

Ha en trevlig helg!!

2008-06-27 @ 16:32:13
URL: http://annaoting.blogg.se/
Postat av: A p

Du har jättefin header!

2008-06-27 @ 16:43:37
URL: http://alipaj.blogg.se/
Postat av: Zuzzii

Hoppas hoppas hopppassssss!! vi vi skulle äga!

2008-06-29 @ 13:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0