sleten som en gammal get

Puhh är hemma nu efter denna sjukt sega dag på jobbet, men bra med kulor blir det iallafall :).. Är sjukt trött med men vet inte om man kan lägga sig klockan 21.00 en lördag på midsommardagen eller går det kanske??.. Fast frågan är om jag kommer kunna somna antagligen inte för jag har så mkt tankar i mitt lilla huvud.. För att i sin vanliga ordning så tänker lilla malin alldeles för mkt och går tiden i förväg och sedan vaknar hon upp så har det inte gått så långt, har helt enkelt lite för svårt för att ta det som det kommer och sedan bara slappna av.. det är något som jag jobbar på, jag har väl blivit bättre på det men det kan garanterat bli mycket bättre :)..

Kollade igenom korten sen igår och jaa vad ska man säga det var inte mycket vettigt men kan ju visa en del iallafall :). Får väl se om det är något intressant på tv:n istället... hoppas inte det så att man kan gå och sova istället:P..

Ha´t bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0