Sonntag

Söndag förmiddag/morgon vaknade för ungefär en halvtimme vilket betyder att jag råkade sova i 12 timmar:S.. var jag trött kanske??..
Har käkat frukost och röjt upp så att det ser hyffsat ut när mami och papi kommer hem i eftermiddag, mitt rum är i ett stort behov av städning med, får väl helt enkelt ta tag i det innan man gör något annat idag :S.. tråååkigt varför ska det alltid bli så smutsigt så fort?..

Annars denna söndag den 15 juni har jag ingen aning om vad jag ska göra det regnar ju ute så man kanske ska titta på en film, men det är inte kul att titta på film själv:S..
Åå Susie är i Hamburg nu och har det roligt, hoppas att det inte regnar där allt blir mycket tråkigare då lixom..

a ja

Kommentarer
Postat av: karro

hoppas du får en underbar dag! :D

kram

2008-06-15 @ 13:31:37
URL: http://thegirlbehind.blogg.se/
Postat av: karro

jadå, tack ska du ha! :D

kram

2008-06-15 @ 16:28:55
URL: http://thegirlbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0