Sverige - Spanien

Fy fan va vi e bra för vi har tagit studenten för vi har tagit studenten för vi har tagit studeeenteeen!!. jaa då var hela stuentfirandet över,, tyvärr kanske man ska säga för jag har aldrig haft så här roligt i hela mitt liv tror ja inte :P.. Igår flyttade hela mark ner till varberg och societen och fortsatte att fira där :).. Mkt bra stämning måste jag säga med bra förferre å allt :)..

Är väl kanske en aning sliten nu och hoppas på en relativt lugnt kväll med fotboll å gött folk:). .Ska upp till parken en sväng tänkte vi och kolla storbildstv:n kan ju va lite myysigt med alla Frischla bor :)..

ska kolla igenom alla korten nu me å lägga upp några :).. Imorgon är det oxå endast två veckor till Portugal!! :).. och det kommer bli såå jävla gött å roligt :D.. ja å scheelin back in buisness ;).. 
"bråket" igår kanske inte va det bästa men jag tycker fortfarande likadant och vi får la se om vi löser de, men men känns förtillfället som att jag gjorde allt jag kunde då och det går itne att förändra längre, för den delen vill jag inte det heller! För nu har mitt nya liv som ickestudent börjat och jag ska inte tänka så mycket på det som varit utan blicka framåt och komma ihåg det som varit allra roligast istället!! :)..

Min frukost har idag bestått av en grilladköttbit sen igår, och en glass så man kanske ska laga något vettigt inte för att jag tror att jag orkar men kanske en liten makaron hade suttit fint i maggen.. 

Eftersom min tippning på matchen förra gången inte gick så värst bra kanske jag ska skippa det idag men jag gör det iallafall. Jag tippar 1-0 till Sverige och jag hoppas fortfarande att Anders Svensson gör ett mål!!

Ha de gött!! 

// Mööt 

Kommentarer
Postat av: MLi

du mööt, det verkar som att vi kommer få ta studenten en gång till om man kollar på våran nedräkning :D

2008-06-14 @ 20:50:00
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0