torsdag i juni

vaknade 11.34 i dag, det var gött :).. men förstår inte att tiden kan kännas som en sekund när det egentligen har gått 8-9 timmar. nee känslan att sova är väldig speciell helt enkelt..

Idag har jag inte så mycket mer planer än att jag måste laga något med två korvar i kylskåpet, sedan ska jag åka till Svenljunga och träffa MLi, och det andra flickorna, vet inte riktigt vilka som kommer men man kan ju alltid hoppas på så många som möjligt:)..

just de, ambivalent var gårdagens stora fårgetecken och jag har nu tagit reda på att det betyder att man kan känna sig lite kluven, hmm jaa då vet man det ska genast fylla på mitt ordförråd..midsommar hmm, bler förmodligen falkenberg men vet inte riktigt ska ju jobba dagen efter så det blir väl att man är chaufför ändå men jag hoppas på att få roligt ändå;)..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra något åt mitt utseende:P.. och sedan ska jag gå och hämta bilen har nämligen fått lov att låna den lilla räcern hela helgen! :D.. weei sen hoppas jag på att lilla bettan snart är frisk så att jag kan åka med henne resten av sommaren..

Ha de!
//Mööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0