Torsdagskvällen

Då var dagens arbete också avklarat, gick fint måste jag säga även fast jag och linda var en aning virriga denna kväll. Allting gjordes i fel ordning men det klarade upp sig ändå och vi var klara i tid:).. När jag kom hem satt pappsen här själv med tv:n så jag tänkte att jag får väl göra honom sällskap..
 Vi har kollat på fotbollen nu semifinal mellan Spanien och Ryssland.. Spanien vann grattis till dom sedan blir det final mellan Spanien och Tyskland på Söndag spännande spännande.. På Söndag var det oxå planerat en liten bio kväll men Linda, vi tänkte kolla Sex and the city filmen :).. Alla säger ju att den ska vara så himla bra men sen har vi ju ett problem att varken jag eller Linda har sett ett enda avsnitt av serien men det kanske inte gör så mycket eller???.. 

Imorgon blir det kusinkväll med bästastekusinen Carolina :).. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir nog mysigt :)..  Först blir det jobb från 7.30 till 14 ganska go dag och sen ska det väl bli en springrunda med... 

Kollade runt lite på youtube innan, vilket är en av dagarnas stora sysselsättning. hittade ett fint klipp som jag vill tillängna alla mina vänner som ställer upp i vått och torrt. vad skulle ha gjort utan er??.. Tack för att ni finns! <3




Vill lägga upp en liten bild på pappsen med, han e snäll han :) 


Nu ska jag sova. God Natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0