ångest ?

ååå vad jag hatar när jag inte vet vad som ska hända och ske!.. Eller ja ibland kan det ju vara lite spännande och så men nu vill jag bara veta hur det blir så att jag kan sluta tänka och sedan bara hänga på, men undra om det går? antagligen inte.
Har nu kommit fram till att jag ska ta en dag i taget och se hur det blir jag tar ett steg tillbaka och sköter i framtiden endast mig själv och sedan får alla klara sig bäst dom vill för jag kan ju inte tänka på allt eller??..
Är en liten människa utan tålamod, har alldeles för mycket nyfikenhet och hatar denna ovisheten som livet medför.. Ja det var väl ungefär jag innefattat i en mening, finns förstås mycket mer men just nu är jag inne i en peroid där jag inte orkar gå runt och tänka och få ont i magen utan jag ska verkligen försöka ta det som det kommer och sedan rätta mig efter det!!.. och så ska det bli, blir väl spännande om jag nu ska klara detta utan att tänka en tanke om någon annan.. Är det någon som fattar vad jag försöker komma fram till? Antagligen inte men vaddå inte ens jag gör ju de sååå... 

Linda och jag var mycket hurtiga och orkade springa hela rundan alltså ca 6km vad har hänt?.. vi är helt enkelt bäst!!.  Jag är en stolt kvinna! :).. klockan är snart 20.00 det regnar fortfarande ute, det är sommar egentligen ska man väl ha någonting att hitta på en måndagkväll när man är ledig dagen efter men icke sa nicke, är väl dags att leka lite hemmafru igen och gå ner och bli kompis med tvätten helt enkelt. Vilket roligt liv en 19-åring kan ha, jobbar hon inte så viker hon tvätt!..
jaoo jaoo, får väl helt enkelt göra något vettigt imorgon ska försöka komma iväg till kinna så att man är hemma innan klockan ett när Therese ska ha bilen igen.. Ska nämligen inhandla lite saker till resan om exakt en vecka!.. wihoo fy fään vad det ska bli roligt! :D..

Säg mig Lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0