gröna prickar smakar iche gott..

oj blev ett långt kafferep i Överlida igår, eller ja kom väl hem typ nyss:P.. väldigt mysigt måste jag säga.. Simon Hade köpt hem kaffebröd å allt som sedan gavs bort till martin för annars skulle de väl mögla som allt annat i hans kylskåp haha jaa mer än hälften där inne var ju säkert flera veckor gammalt! :).. men men så får det la va, kanske är en grej där i Överlida att samla på grönprickig mat för faktiskt så var det nyinköpta brödet oxå mögligt i morses.. åå nej slutpratat om möglet hoppas bara jag inte får sätta tänderna i en sån macka igen..

Förutom möglet (nu kom det igen) så var allt mkt bra och vi tittade på en film, Chuck and Larry, jaa du en annorlunda film men ändå så att man fick sig några goa skratt.. Eftersom som sagt vissa snarkar nått olidligt har väl nattens sömn inte varit så jättebra men sen fick man sova en liten när snarkarn hade gått till jobbet, sköönt..

På dagens schema står lyftteknik på Skenelassarett sen direkt till jobbet igen och jobba där till åtta eller nio har inte riktigt kollat upp det än men det löser sig, och sen får la man titta på matchen ikväll med. Har inte kollat upp när den börjar heller men jag hoppas på ganska sent..
Det här med att tippa har ju absolut inte varit min grej alls men bara för att jag har gjort det alla andra gånger och det har blivit fel måste jag ju göra det idag igen.. Sverige - Ryssland, 2-1 alltså vinner Sverige och går vidare i turneringen målen görs av jag hoppas fortfarande på Anders Svensson men sedan gör nog Elmander ett oxå, ja vi får se hur detta går denna gång..
 

//Mööt

Kommentarer
Postat av: MLi

Det är nog inte bara en Överlidagrej utan en helt normal killgrej tror jag ;)

2008-06-18 @ 11:45:09
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0