"Tu 3 på suparresa"

Studenten imorron:)..Min lilla hjärna har inte riktigt förstått att dagen man har gått och väntat på i snart 12 år kommer att komma imorgon.. låter ju till och med konstigt när jag säger det nu:).. Men jag tror att det kommer att bli galet roligt!!..Har varit i Björketorp nu hos MAria och fixat allt som ska hänga på flaket det blev mycket snyggt måste jag säga..

Och ja vad har man gjort innan på dagen?.. Har faktiskt varit och jobbat en liten snutt två timmar :P.. ganska soft var det.. Nu är klockan alldeles för mycket och klockan fem ringer den imorgon och det är dags och gå upp för att göra sig fin för att sedan infinna sig hos johanna klockan 06.00 för att äta frukost och dricka champagne.. kommer att bli en galen dag helt enkelt :)..

God natt säger jag på min sista dag innan det riktiga börjar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0