patetiskt

usch och fy för Sveriges insats i kvällens fotboll, nu ska det analyseras hit och dit och vad det var som gick fel, men det är bara att inse, Sverige är helt enkelt inte lika bra på fotboll som dom va år -94 vilka en del verkar tro... Man måste våga byta ut det gamla mot något nytt, byt ut spelarna och kanske till och med förbundskaptenen..

Som sagt var man ju då på nån sorts kurs på lassarettet stod ut i ungefär två timmar sen var det fika och jag gav sedan upp, kände att det var lite bättre att åka och jobba och göra lite nytta än att sitta där på en stol och lyssna på någon som inte visste vad hon snackade om. Jobbade iallafall ett par timmar och ja det gick ganska bra faktiskt:).. bra det..

Imorgon blir det lite walk med kusk och hasse på förmiddagen sen blir det att åka till Svenljunga och träffa MLi och de andra flickorna, hon flyttar ju nämligen till Grekland nu i två månader den lyckosten!!..
Å sen har vi ju midsommar som ligger och gnager en aning, vad ska man hitta på? Vart ska man ta vägen? Jag vet ju vart jag vill men är det någon som vill hänga på är då frågan:P..

Nepp nu ska jag sova, god natt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0