Allmänt uttråkad

MLi min buss-sittarkompis vet inte hur många gånger jag har tittat din blogg  idag kan du inte srkiva något trevligt snart!!..
Eftersom jag gör allt annat än att plugga idag - alltså inte enligt planerna känner jag mig besviken. Jag stannade ju hemma från skolan för att jag skulle få in alla grundlagar och dyl. i min lilla hjärna vilken är aldeles för full med saker som inte behöver vara där!!..
Hjärnan behöver rensas från saker som tar upp min tid med funderingar, man glömmer saker och ting och det känns som om det är dags att gå vidare! Men sen efter en liten tid är man tillbaka på ruta ett igen! Hur kan detta ske?.. Kan man inte bara lämna det bakom sig och leva vidare? Tydligen inte..

Nu somnade vänstra benet vilket är ett tecken på att jag har suttit här för länge får återgå till kunskapsintagandet och glömma tankeverksamheten en liten stund!

Förlåt men jag har verkligen inget annat att göra!!


Kommentarer
Postat av: MLi

Av ALLA bilder du har på mig så väljer du den vackraste. Fin, verkligen jättefin. ;)

2008-03-03 @ 21:38:30
URL: http://emeliehallberger.blogg.se
Postat av: carro

Malin, vet jag vad du talar om när du säger ruta ett?

2008-03-04 @ 19:52:52
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0