Det blir aldrig som man tänkt sig

ååå känner att jag egentligen inte borda sitta här nu, säger bara massa dumt ändå. Har lite irritation som behöver komma ut, men nej nej..

Idag har vi äntligen bokat resan till Portugal, jo så att det den 30 juni 11.25 lyfter planet!!.. wihooo ska bli så gött och så roligt :).. ja å scheelin vettu! Efter att Elin åkte la jag mig i soffan och sov i en och en halv timme, ja som sagt man måste ta vara på lovet:P.. Efter det blev det promenad till bussen och vi åkte in till Brås, och Anna P så trevligt att träffa henne igen och allihopa tyvärr stannade vi inte så länga jag vet varför men hade gärna stannat längre, men inte kul att åka själv hem sen:S.. jäjä vi får ta det en annan gång helt enkelt! :)..

Imorgon blir det IKEA hade nog hellre velat åka någon annan stans men bara jag som vet vart, usch och fy hahhaa.. Nää men nu ska det sluta flummas och jag ska sova :)

God Natt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0