en torsdag-lördag grej

Oj vilken produktiv lördag det blidde, eller ja de första timmarna blev det inte så mycket gjort, men sen klockan 12 kom Linda hit och vi startade med matten, det gick riktigt bra för henne idag och det begås stora framsteg, på Onsdag är nästa lektion och vi hoppas det går lika bra då. När hon ändå satt där och va så duktig på att plugga kände jag att jag kunde göra lite svenska jag me och nu har jag bara endast ett häfte kvar :D.. wihoo tummen upp för Malin:)..

Efter middagen la jag mig i soffan för att ta en liten tupplur men det blev ine så mycket med det för at jag fick lite sms med malleballe:).. Hon är rolig hon.. haha.. När jag ändå inte fick slummra lite tänkte jag att jag kunde börja att städa i min garderob och hej va det gick och vips så var hela garderoben fin igen och man ser till och med högarna:) ..

När jag precis var klar kom carrisen hit det var trevligt, var ju ett tag sen man såg henne:).. Sen gick även grannemaria med i sällskapet och vi kollade på melodifestivalen. Charlotte vann som vi redan hade listan ut och jag tycker att det var bra för hennes låt vara ganska bra. Jag gillar Linda Bengtzing oxå för hennes låter är så goa men kanske mer som en partyhit än en schlagerlåt:P..

kan bara säga att jag existerar faktiskt fler dagar än två dagar i veckan!!

God natt!

image45 - dagens vinnare!

Kommentarer
Postat av: carro

Lindas låt är lätt den nya partylåten :) hihi

2008-03-16 @ 13:46:12
URL: http://cajanbanan.blogg.se
Postat av: MLi

Haha, bäst att rensa inkorgen lagom till fredag o lördagskvällar ;)

2008-03-16 @ 18:31:07
URL: http://emeliehallberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0