Era stupendo!

Just ni sitter jag på jobbet, har lite rast. Är inte så värst jobbigt här idag men ändå gött å ta det lite varligt ibland:).. Tobbetränare ringde nyss och frågade om jag hade tänkt att vara frisk på tisdag när vi har match igen. Jag själv tycker väl att det vore bra om jag var frisk men jag vet inte om hostan och näsan vill att jag ska vara det :S.. hmm hur ska vi göra tro?..

Lyssnade även på lite bidrag till Eurovision innan, många konstiga låtar blir det men ändå en del lite bättre. Schweiz låt tycker jag låter mysig, men hoppas väl ändå även fast den inte är hundra bra att Perellis låt ska vinna:).

Nu serveras det snart kvällsmat här på boendet och man får sätta igång och arbeta igen, sen är det inte långt kvar till klockan är åtta och Malin Gunnarsson får ta postacykeln och cykla hem:)..

 -Schweiz bidrag

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Rikard

Det är bra Malin, jag visste att du skulle gilla denna låten! :)

2008-03-20 @ 23:03:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0