fjortonde / 3

jahapp då var det Fredag kväll och jag sitter hemma och tar det lugnt anledningen är väl för att jag har jobbat och jag är tjock i huvudet. Jag vet inte riktigt varöfr jag gick till skolan idag, det hände inget roligt och nästan ingen annan var där, de va bara sara elin och jag som fick kämpa på under utvandrarna som förövrigt är en hyffsat kass film.. borde stannat hemma.. Fick iallafall dra iväg till jobbet och där var det inte lugtn kan jag säga, satt inte ner en minut det var jobbigt, jobbigt när saker som man inte riktigt är med på händer..

Jag och min bästa kompis på jobbet som är 99 år iår kom iallafall fram till att hon var 80 år när jag föddes och att det kändes lite konstigt, nu hoppas vi bara på att hon får se mig när jag ska på bal i min lila klänning :)..

När jag kom hem idag sken solen lite och jag fick se att knoppar hade börjat komma på vår lilla häck, då blev man glad och kanske kommer det blir grönt här igen:).. Bara det inte dröjer för länge, man orkar inte många veckor till i detta grå..

Helgen blir förhoppningsvis lugn med lite matte och schlager med flickorna imorron, ska bli roligt :)..Nu ska jag försöka bli av med min förkylning och sluta klaga på den!!..


Ha det fint!
 - en knopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0