Korv!!

oj oj tiden går snabbt när man har roligt, om en halvtimme ska jag gå till Byllan och sen vidare mot Larsaskogen och lite korvgrillning med flickorna! :).. blir nog mysigt ska du se!.. har fortfarande jättemycket plugg kvar och jag fattar ingenting av Naturkunskapen och genetiken:S.. men det får vi ta tag  i med Karin på måndag :).. Imorron kommer Scheeelin hit och vi ska beställa resa till Portugal!!! Wihoo ska bli rooligt att åka dit igen och leva lite rövare..

Helgen blir fullspeckad verkar det som, först partaj hos Anna P på fredag sen IKEA hela lördagen, Match och jobb på söndag, och vart hitta vi nu plugg i dom planeringarna?.. inte någonstans om jag ser rätt men va fasen det löser sig det gör det alltid :)..

Igår blev Sverige matchen ingen hit direkt, såg ganska bra ut med 0-0 länge, men sen gjorde vår lilla målvakt världens tavla och 18-åringen kunde göra mål, kul för han iallafall:)

Nepp nu får man väl packa ihop allt inför vå lilla utflykt!

om inte jag hade dom vännerna jag har skulle jag varit ledsen

Ha en bra dag i solskenen:)

 - MLi ville inte vara med på bild längre :)

Kommentarer
Postat av: MLi

Haha tack Mutti ;)

2008-03-27 @ 11:32:17
URL: http://emeliehallberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0