Långfredag

jaa på långfredagen fick man förr i tiden inte ens gå ut, man fick knappt äta..
Idag har iallafall varit en hyffsat slapp dag, vaknade upp vid halv tolv, gick ner å städa lite sen kom MLi och vi käka lite frulle mm de va gott:).. Sen degade vi framför tv:n tills det var dags att åka till kinna och bussen till Svenljunga jag vände hem igen och åkte till jobbet, hmm var kanske inte så laddad men det gick väl bra till slut..

Gårdagen kan man väl säga att den blev inte lyckad någonstans eller ja kanske på förfesten tills vinet började sätta sig i huvudena på oss vi kan sammanfatta kvällen såhär: spya, böter, borttappad mobil, 2 timmarstoalett besök, utslängning, nattliga telefonsamtal, upphittad mobil, weei vilken misslyckad kväll! Men vi fick iallafall komma ut och dansa lite och träffa lite nytt folk:)..
¨
Denna kväll tillbringas själv hemma framför tv:n och tidig sänggång, ska åka till Mormor och Morfar klockan 11 imorron där det serveras påsklunch 12.30:)..

Ha de gött!

image53 GLAD PÅSK

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, den var rätt misslyckad, jag kan fylla på med att kvällen var ragglös, tråkig och batteriet tog slut i bussen påväg hem så vi stod mitt i skogen säkert en timme med massa sjungande tjejer som vi bara ville få att sluta^^

2008-03-22 @ 11:49:18
Postat av: MLi

Haha, du glömde att du agerade Tarzan o svingade dig över till mig ;)

2008-03-22 @ 13:42:26
URL: http://emeliehallberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0