Meningen med det här?

Åååå vilken meningslös dag!!.. Känner med jävulskt seg! inte bra att sova för lite. Fick iallafall åkt till Visko en liten stund, när jag väl kom dit ville jag bara hem för det va jobbigt att anstränga sig köpte väl två par skor iallafall ett par vita tjusiga skor till studentdagen och ett par svarta coolingar som jag ska använda inom de närmsta dagarna! :)..

När jag äntligen kom hem tog jag på mig myskläderna kröp under täcket och ssomnade gott i ett par timmar:). mm jaa egentligen skulle man väl tagit ett litet tag i boken men jag orkar verkligen inte!!.. Får bli morgondagens syssla istället.
Måste skriva en liten packningslista oxå så att man inte glömmer något viktigt:P.. 

Ää nu ska jag göra slut på den meningslösa dagen och sova tills det blir måndag.


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

fin blogg :D

2008-03-02 @ 21:31:13
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0