Onsdag 08-03-26

oj det är lov och jag har ännu inte hunnit att slappna av, jag orkar inte med dagens samhälle med all denna stress! Idag blir det iallafall till att försöka bli klar med allt plugg och ta igen de sista veckornas skolk. Först på schemat blir det Barteknik sen Naturkunskap och till sist måste jag bli jättebra på engelska för om några veckor är det Natoionellt prov och jag måste få så höga poäng som möjligt lycka till, till mig..

Blev lite träning igår med, kanske är jag frisk igen? Hoppas hoppas. Vad hos frissan igår och pratade löshår, ganska intressant och blir nog att jag ska beställa till Balen:).. Räknade ut att det är cirkus 43 riktiga skoldagar kvar till studenten! Wihoo på den:).

Benet mitt ser ut som ett slagfält idag, antagligen efter min tarzaninspirerande rörelse i torsdags ;)..

Ikväll återkommer veckans höjdpunkt

"Here is the ghetto"

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0