Perfekt väder för ett bröllop!

Jahapp  vaknade klockan kvart över sju och skulle vara så ambitiös för att plugga samhäll!! :).. tänkte shit vad jag är bra, Började läsa i boken när jag fortfarande låg i sängen och helst plötsligt hade jag somnat och klockan var halv nio fasen!!..

Jag gick upp och tog på mig sedan kom dagens brud nämligen Marie:).. Hon hoppade in i duschen jag åt frukost sedan kom mamma och Pia och det var fullt hus en efter en ramlade in och ville se hur bruden blev vackrare och vackrare. Och man kan ju inte säga att det var någon speciell bra miljö för att plugga i så det var väl bara till att lägga ner och nu sitter jag här. Två dagar har gått till att bara oroa sig för hur det går på rovet och ajg har inte gjort ett strunt för att fixa det!!.. Men det är väl så det ska vara nu sista året :)

Jag tog lite kort när vi ändå var i farten, har tagit efter grannen och tog kort på dagens outfit:).. 
Ska iväg till Kinna nu och ta ut dom tjeckiska pengarna och köpa lite godis inför bussresan imorron :) wihoo äntligen drar vi nästan exakt ett dygn kvar tills bussen avgår från GBG :D ska bli sketa sköj!!

Klockan 15.00 är provet håll tummarna!..

Ha de gött!

- Bruden - Jag idag

Kommentarer
Postat av: carro

ha det askalas kusinen!! =)

2008-03-04 @ 19:56:13
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0