Praha

Tisdag kväll 4 mars har för övrigt haft mitt körkort i exakt två månader idag:) Körde lite extra försiktigt idag bara för det.. Kvällen har gått åt till att Packa resväskan full med saker som man behöver när man åker utomlands, planerna med den lilla blå väskan gick i stöpet redan innan jag började packa oxh jag såg på listan hur mycket jag skulle ha med mig.. Det blev istället den vanliga röda vilket känns bekvämt:)..

Känns skönt att komma bort för en tid nu glömma skolan och bara ha roligt med klasskompisarna och när vi kommer tillbaka kommer det att gå superfort tills att projektarbetet ska vara inlämnat och klart och till att vi äntligen är färdiga med skolan:)...  Men alla stress ska vi inte tänka på nu när vi bara ska ha det gött å dricka i öl i Praha:)..

Yäyä! Nu ska jag sova. god natt!!

 fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0