rök, pök, lök

jahapp då var det eftermiddag och då har denna dag oxå snart gått, Korvgrillningen blev hur lyckad som helst, tyvärr är jag kanske inte den bästa på att grilla men kan ärligt säga att det gick bättre att grilla mina grillkorvar än Byllans kokkorvar hahha, a jag säger då det dagens ungdom..

Rökluktande som vi var åkte jag å Perran till Kinna, Lindex hade nämligen premiäsöppet, jag fick köpt lite smink och det var jättebra, när jag kom hem kom jag på att det var rabatt så jag hade kunnat ta lite till till samma pris! åå så irriterande! men men sånt är livet, gick sedan till Mitti och sara köpte en parfym, hade kommit någon ny sorts grej så att man kunde blanda till sina egna parfymer t.ex. kunde man blanda två den ena hette gin och tonic den andra cosmopolitan är det då meningen att man ska gå runt att lukta drink hela dagarna? jag säger då det, dagens uppfinningar!..

Såg nyss e n mycket fin film, If Only, hade tyvärr inget lyckligt slut men den var ändå kärleksfull och vacker kan man säga:)..

Nepp nu ska jag keka lite sen blir det iväg till träningen, och jippie det snöar inte ute det är skinande sol!! :)..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0