Skärtorsdag

åå ge mig kraft ge mig styrka att försvara mitt land! har tandvärk så jag tror att jag snart går av men det måste gå över nom de närmsta minuterna för ikväll är det Partaj igen! :) Vi skulle ju inte åka till Swing på ett tag men nu har det faktiskt gått tre veckor sen sist så det är väl dags nu ;)  Kontraktet får vi se hur det går med vi får bara hoppas på det bästa! :).. thihi.

IDag har mamsen och jag varit i Kinna å shoppat lite jag hittade ett linne, en väst och en rutig skjortgrej:).. mamma hittade oxå lite grejer alltid bra med rea! :).. Sen va vi hos Brorsan och therese, hon mådde bättre idag det var väl bra, drack lite capucino där det var gott..

Nepp nu ska jag ta tag i mitt liv, försöka bota tandvärken och duscha så att jag blir ren och fin igen:P.. hehe förresten är det synd att inte alla villefölja med idag men det kommer ävl fler gånger! :). 

Kan oxå erkänna att jag redan har börjat på påskgodiset, och nästan redan trött på det.


GLAD PÅSK!  


image9 Vi e på G igen! ;)


Kommentarer
Postat av: carro

Ey! Snygg header! Ha så kul ikv :)

2008-03-20 @ 18:13:30
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0