Skrämmande

ja shit vad det hade kunnat bli roligt i matsalen idag, eller inte var nämligen väldigt väldigt nära på att göra ett klassiskt litet snedsteg så att jag nästan hamnade på golvet med all mat och vatten i knät men bara nästan:).. Var väl värre på galleriet i Prag då när jag faktiskt råkade ligga där raklång bara sådär:P..

Onsdag idag och som ni alla vet är det Grey´s Anatomy klockan nio vilket är veckans TV-höjdpunkt! Var på Net on Net idag och lämnade in min kamera skulle väl ta 2 till 3 veckor innan den kommer tillbaka och då vet vi inte ens om den är lagad, jippe på den!.. bara jag får den innan balen och allt sånt shit!.. skolan idag var väl inte så rolig som jag förväntat mig  klart kul att träffa flickorna igen:).. men Bettans lektion var ju ingen höjdare kanske. Imorgon blir det utvecklingssamtal och vi får se hur jag har lyckats hittills detta året, hmm vill jag veta?.

Å så har vi ju allas vår Therese som skrämde oss lite idag, men vi hoppas att det inte är något allvarligt, synd att du inte kan följa med på shoppingturen imorron!.

Aja nu ska jag plugga lite tänkte jag!

Ha det fint!

 - mmmm!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0