Slapp söndag

Stressig dag igår, med jobb träning och partaj:).. Träningen gick skit och jag blev på dåligt humör, men det ordnade väl upp sig när man kom hem fick lite mat i magen och en varm och härlig dusch. Sen kom flickorna och allt blev bra igen:).. 
Förferre hos hasse igår mycket trevligt med alla tjejorna, gött gäng!. Sen blev det tåget till Borås tyvärr kunde man inte tjuvåka för gubben va jättesur!.. Men men det fick väl gå.. Tonic blev det först sen Swing. Swing var inte jättekul igår faktiskt tror man börjar bli lite mätt på stället!.. Gött att det snart är Prag och lite nya miljöer:).. Och det är bara 3 dagar kvar snart tills vi sitter på vägen till Göteborg och vidare mot Prag:D gött kommer det bli...

Dagen till ära ska jag försöka plugga lite eftersom jag inte vaknade med hjärtklappnigng och darrande händer för en gång skull, jag borde vara stolt:P.. Ska även köpa nya skor idag var det tänkt:)..
Musiken igår var inte så bra för övrigt, å då blir det inte det samma...



Näpp men tråk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0