Stor tillverkning av kletiga jaroslavar.

Okej nu har det gått några timmar sen jag skrev sist, jag kan upplysa er om att mitt huvud känns som en stor ballong och det rinnande har nu bytt riktning från vänster borre till höger.. hmm att det kan bli så.. Jag har oxå agerat lite mattelärare och Linda hm jaa till en början gick det väl sådär men sen i slutet kom vi igång riktigt ordentligt:).. Nästa lektion är på Lördag klockan 12.00..

Nu när jag sitter här och har tråkigt har dom andra precis spelat klart matchen och jag undrar hur det gick, jag hoppas att dom vann men antagligen så fick vi inte ens ihop lag så det är ju lite tveksamt, tog oxå en lite cruisingtur med volvobilen innan, är lite roligare att köra nya bilen än den lillaröda:).. Fast hade ävl varit roligare att ha någon mer i bilen kanske haha.. yäyä.. får se om det blir skola imorron, om inte samlingen av kletiga jaroslavara slutar tillverkas snart så tror jag att jag stannar hemma tills jobbet kallar klockan 15.00, vi får se som tjocke karlsson brukar säga...

Ha de gött!!..
 
-jag med volvon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0