Tog ett tag innan man förstod.

Måndag förmiddag, vaknade klockan kvart över nio steg upp letade fram numret till Turismprogrammets sjukanmälan jahapp då vet alla om att jag är hemma idag och jag har en bra anledning. Åt lite frukost tog på mig mystights, t-shirt och tjockiströja sen ville datorn bli vid liv så jag tryckte på knappen började kolla på en film raise your voice mm va den är mysig men ändå sorglig den filmen I like it:)..

Och förresten shit jag fick en chock när jag tittade ut! Igår var det ju nästan vår och nu är det rena vintern ute! hur går dett till?.. Tog ett tag innan jag fattade att det faktiskt är helt vitt ute:P, jag som ändå hoppades på att det skulle bli varmare nu, men ack nej får väl vänta ett tag till verkar det som..

Är sugen på att baka något men vet inte riktigt vad och undra om vi har några ingredienser hemma?.. hmm, hoppas hoppas:)..

Hej!!


 - raise your voice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0