Vårväder

Måndag 3 mars endast cirka två dagar kvar till den enormt efterlängtade resan till Tjeckien och Prag, Har ännu inte planerat någonting vad jag ska ha med mig, men hinns väl med det oxå. Vaknade runt halv nio idag, använde morgonrösten för att ringa till skolan och sjukanmäla mig fy mig!!.. Men måste verkligen plugga på samhällen, skulle läsa igenom kapitlet men var nära på att somna ett antal gånger, hur kan det vara så enormt tråkigt?..
Nu ska jag iallafall förska hitta lite motivation så att man lär sig sakerna!!.. Är ju antagligen det sista provet vi har i trean vilket är mkt skönt!

Vill att det ska vara 12 juni nu!!..
image26- min dag

Skulle nog hellre vara ute i det fina vädret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0