11 maj

Vi kan börja med fredagen, dagen då projektarbetet skulle avslutas, måste säga att jag är mycket nöjd och jag tror de andra hade ganska roligt oxå :).. Åkte sedan ner till Espevik på kvällen för att sova där. I lördags kom Sussi och MLi till Kärradal och vi låg och solade hela dagen :). mmm va det var härligt, alltid gött med lite färg oxå:P..

Tog sedan tåget till Skene och det var dags för partaj hos H-S, mycket trevligt måste jag säga med alla flickorna, vid tog sedan en sväng om donken på väg till Fritsla, Donken är nog stället alla i moppeåldern hänger på verkar det som men iallafall vid halv tio tiden var vi hos Jonas:).. Kalas blev det och jag kanske fick i mig en aning för mycket av det goda och har lidit i denna dag. Men man har väl bara sig själv och skylla:P.. Får bli lugnare nästa gång... Som sagt Söndag har helt enkelt gått ut på att tycka synd om sig själv och tänkt att man aldrig ska dricka något mer, men man vet ju att det är kört ganska snart igen.. ack ack, kom också på att jag missade hasses borsars lillasyrras kompis igår, attans. Har ju blivit lite av höjdpunkten på lördagsmorgonen där:P

Dagens horoskop:
Jungfrun 24/8-23/9

Du trivs bäst med en stillsam söndag, helst tillsammans med din älskling eller en riktigt nära vän. Mysigt.

synd att det inte stämde idag bara:P


tjipp o hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0