After-eight coffe

Eftermiddagens rastlöshet gjorde att jag höll på att bli galen, tog på mig springkläderna och sprang enimage103 runda, tyvärr fick jag värre håll än vad jag någonsin haft, men känns bättre nu.. Väntar på att dom kommer hem från pizzerian med min kebabrulle, jaa vilken fin kombination kebab och springning, känns som om jag kunde skippat de va?..  Men aktiviteten gjorde iallafall så att jag kom på andra tankar och nu känner jag mig inte depp längre:)

Linda Bengtzing på radion nu, shit va kul i fick det i torsdags, mot alla odds.. Hon är inte så värst bra ändå men de e drag i flickan iallafall:).. Imorgon blir det till att blanda kaffedrink, min heter after eight nånting, kaffe mjölk, whisky och mint, hmm hoppas den blir god och inte smakar för mkt whisky..  

Nu kom rullebudet! :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0