bokat och klart

Okej Söndag, är just för tillfället bara hemma på rast börjar jobba igen klockan 17 jobbigt med två pass.. Har precis varit hos Caroline och vi har bokat resan till Island nu :).. den 24:e augusti bär det av och jag tror det kommer bli mkt roligt!!..

Igår var oxå den förbannade guidningen, jo det blev väl lyckat till slut men tråkigt för MLi att hon gjorde allt jobb i onödan, men så är det väl med virriga konferensledare:S.. iallafall en bra erfarenhet att ta med sig och det var roligt att det blev bra till slut :).. På kvällen bar det iväg till Tittebo igen, och ja det kändes ungefär lika långt dit denna gång oxå:P.. Men det var mkt trevligt iallafall och jag hoppas Susie gillade presenten...

Den konstiga headern är fortfarande kvar och jag ska väl ta tag i det nu i veckan någon dag när jag får tid över, nämligen så är det inlämning på den sista saken imorgon och sen ska hela trean vara slut :).. jippie! och nästa vecka är det bal och jag längtar:).. Köpte också en ny dator i Fredags vilken funkar perfa!! :D..

Jaoo men ha en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0