.du gör mig glad.

lördag idag, söndag imorgon och långledigheten redan slut. har gått hur fort som helst men jag har haft kul:D.. Blev Varberg igår trevligt värre. tyvärr mycket kallt, men vi hittade en liten "klippa" vid fästningen och vi kollade in solnedgången, mysigt blev det :).. Skulle hälsat på jonas kompisar men det var så kallt så vi drog hem istället och spela spel och åt rabarberpaj.. det var gott men tyvärr har jag en tendens till att alltid förlora:S..

Idag var det som om tröttheten tog över min kropp låg kvar ända till klockan ett i sängen, gick upp och åt middag och sen la vi oss lite till och sen åkte jag till stugan.. kollade på tv med pappa och råkade somna lite där med, kom sedan fram till att jag längtade hem till den egna sängen och jag åkte hem:).. klokt val av mig.. Helt enkelt tillbringar jag min lördagskväll helt ensam men ändå känns det ganska bra

Om det är någorlunda väder imorron blir det städning av bilen, den är i behov av dammsugning, i brist på annat tittade jag på V-75 idag 7 rätt gav 19 miljoner, jaa då börjar man tänka lite på vad man skulle kunnat göra annorlunda, livet hade väl helt klart blivit lite lättare då.. 

Ha en bra kväll!:)

kort från valborg:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0